שיקום צנרת ללא חפירה

21 בפברואר 2016
שיקום צנרת ללא חפירה

משפצים את הבית? מתגוררים בבית ישן? זה הזמן לחשוב על שיקום הצנרת שלכם, אל תחכו שהצנרת תתחיל לעשות בעיות, אתם יכולים כבר עכשיו להתחיל בשיקום הצנרת וכל זה ללא חפירה, מה שאומר, שאתם יכולים לשמור על עיצוב הבית בלי לפגום בו ועם שיקום הצנרת הקיימת. תוך זמן קצר תוכלו ליהנות מצנרת משוקמת ולישון בשקט בלילה.

שיקום צנרת ללא חפירה הוא עניין חדש יחסית אשר תופס תאוצה רבה בקרב אנשים רבים אשר נדרשים לשפץ מבנים ישנים או כאלה שמבקשים לשקם צנרות במבנים ישנים שזקוקים לכך, בלי להרוס את עיצוב הבית ומבלי להפריע לשכנים. צריך לזכור שהרבה מאוד מבנים ישנים הם בעלי עיצוב ייחודי, לפיכך אם נתחיל בתהליך של שיקום צנרת באופן שהיה נהוג עד כה, קרי עם שביר קירות, אז אנחנו נהרוס את המבנה ונאבד את העיצוב הייחודי שלו.

שיקום צנרת ללא חפירה מאפשר לנו כאמור לשמור על מבנה הבית כמו שהוא וכן הוא לא מפריע לשכנים ובעיקרון הוא גם לא מפריע לנו, אנחנו יכולים להמשיך עם שגרת החיים בזמן שהשיפוץ נערך, יש לציין שמדובר בתהליך שלוקח מספר שעות ולא ימים כמו החלפת צנרת עם חפירה.

כיצד עורכים שיקום צנרת ללא חפירה

השיטה היא מאוד פשוטה, תחילה מצלמים את הצנרת באמצעות מצלמות ייחודיות שיכולות להיכנס פנימה לתוכה ולזהות פגמים, לאחר מכן הצוות המקצועי מתחיל לעבוד על המדידות של האזורים הפגומים ובאמצעות שרוול מיוחד הוא מכניס את החלקים שדורשים החלפה, והם למעשה נצמדים לחלקים הפגומים ובכך מחליפים אותם. החלקים החדשים הם כמובן יכולים לעמוד בכל חומר כמו צנרת רגילה, הם מסוגלים להתגבר על מגבלות רבות, ומאפשרים עבודה איכותית לאורך זמן.

חשוב להבהיר, שיקום צנרת ללא חפירה אפשרי כמעט בכל מקרה בו יש צורך בתיקון או החלפה של חלקים של הצנרת, מצד שני יש מקרים בהם לא תהיה ברירה או יהיה עדיף לבצע החלפה של כל הצנרת. בכל מקרה, עדיף לבחון קודם את האפשרות של שיקום ללא חפירות, בשביל לחסוך בעלויות, בזמן וכן בשביל לוודא שעיצוב הבית לא ייפגם.

קחו בחשבון, שאם אתם מחליטים לעשות שיקום צנרת ללא חפירות, עליכם להיעזר בחברה מקצועית שיודעת כיצד לבצע את העבודה ומתמחה בכך, שכן לא כל אינסטלאטור ולא כל חברה שעוסקת בהחלפת צנרות, יודעת כיצד לבצע שיקום ללא חפירות. על כן תיעזרו אך ורק באנשי מקצוע ותיהנו מצנרת משוקמת ללא צורך בחפירות מיותרות.